تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:12
166 بازدید
کد خبر : 208852

انحصاری: به گفته منابع، فشار اتحادیه اروپا برای تامین مالی فناوری ۵G تا سال ۲۰۲۵ متوقف شد.

انحصاری: به گفته منابع، فشار اتحادیه اروپا برای تامین مالی فناوری ۵G تا سال ۲۰۲۵ متوقف شد.

به گزارش محدوده خبر و به نقل از رویترز بروکسل، ۱۰ اکتبر (رویترز) – اپراتورهای مخابراتی اروپا که برای کمک به فناوری بزرگ برای کمک به پرداخت هزینه عرضه ۵G و پهنای باند فشار می آورند، احتمالاً باید منتظر باشند تا کمیسیون بعدی اروپا تصمیم بگیرد که آیا قوانینی را برای این منظور پیشنهاد کند

European flags fly outside the European Commission headquarters in Brussels

به گزارش محدوده خبر و به نقل از رویترز بروکسل، ۱۰ اکتبر (رویترز) – اپراتورهای مخابراتی اروپا که برای کمک به فناوری بزرگ برای کمک به پرداخت هزینه عرضه ۵G و پهنای باند فشار می آورند، احتمالاً باید منتظر باشند تا کمیسیون بعدی اروپا تصمیم بگیرد که آیا قوانینی را برای این منظور پیشنهاد کند یا خیر. روز سه شنبه گفت.

شرکت‌های مخابراتی می‌گویند گوگل (GOOGL.O)، متا (META.O)، فیسبوک، نتفلیکس (NFLX.O)، مایکروسافت (MSFT.O) و آمازون (AMZN.O) باید بخشی از هزینه‌های عرضه را متقبل شوند، زیرا این هزینه‌ها را تشکیل می‌دهند. بخش بزرگی از ترافیک اینترنت

Deutsche Telekom (DTEGn.DE)، Orange (ORAN.PA)، Telefonica (TEF.MC) و Telecom Italia (TLIT.MI) آن را سرمایه گذاری منصفانه می نامند در حالی که Big Tech می گوید که این مبلغ مالیات اینترنت است.

این انتظار وجود داشت که تیری برتون، رئیس صنعت اتحادیه اروپا، پس از دریافت بازخورد از هر دو طرف در سال جاری در مورد آنچه وی شکاف سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد یورویی (۲۱۲.۴ میلیارد دلار) است، قانونی را پیشنهاد کند.

کمیسر فرانسوی، مدیر اجرایی سابق فرانس تلکام و حامی فشار اپراتورها، با واکنش برخی از اعضای کمیسر خود و برخی کشورهای اتحادیه اروپا مواجه شد.

مردم گفتند که برتون اکنون احتمالاً یک استراتژی در سال آینده در مورد این موضوع ارائه خواهد کرد و تصمیم گیری در مورد پیشنهاد قانون را به کمیسیون بعدی واگذار خواهد کرد.

دوره پنج ساله کمیسیون فعلی در نوامبر سال آینده به پایان می رسد.

یکی از منابع گفت که هیچ تصمیم نهایی وجود ندارد و یک پیشنهاد قانونی در مورد موضوع بودجه همچنان می تواند در برنامه کاری کمیسیون که در ۱۸ اکتبر اعلام می شود و اهداف بلندمدت اجرایی اتحادیه اروپا را مشخص می کند ظاهر شود.

برتون در یک پست وبلاگی در روز سه شنبه قوانین گسترده تری را برای بازار مخابرات پیشنهاد کرد.

او نوشت: «ما اعلام کرده‌ایم که اروپا «هر کاری که لازم باشد» برای حفظ مزیت رقابتی خود انجام خواهد داد و به دنبال توصیه‌های ملموس و بلندپروازانه در مورد آینده بازار واحد هستیم.

“در اینجا یک مورد وجود دارد: کار بر روی یک قانون شبکه های دیجیتال جسورانه، آینده محور و متحول کننده بازی برای بازتعریف DNA مقررات مخابراتی ما. برای درست کردن آن نیاز به بینش، جسارت و زمان است، اما ما باید از هم اکنون شروع به برداشتن گام های ملموس کنیم.” برتون گفت.

او گفت که بازخورد ارائه‌شده توسط ارائه‌دهندگان مخابرات، پخش‌کننده‌ها، ارائه‌دهندگان خدمات ابری، انجمن‌های تجاری، سازمان‌های مصرف‌کننده و اروپایی‌ها بر موانع نظارتی فراوانی برای بازار واحد مخابراتی در اروپا تأکید می‌کند.

شخص دیگری گفت که برتون احتمالاً در نشست ۲۳ تا ۲۴ اکتبر در لئون، اسپانیا، نگرانی های خود را در مورد خرید اخیر سهام مخابرات توسط صندوق های سرمایه گذاری مستقل و شرکت های سهام خصوصی به وزرای مخابرات اتحادیه اروپا اعلام خواهد کرد.

چنین نگرانی هایی پس از آن به وجود آمد که گروه عربستان سعودی STC (7010.SE) اخیراً ۹.۹ درصد از سهام تلفونیکا را به دست آورد تا بزرگترین سهامدار آن شود، اقدامی که دولت اسپانیا اکنون در حال بررسی دقیق آن است تا از حفظ منافع استراتژیک خود اطمینان حاصل کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.