تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 13:49
543 بازدید
کد خبر : 208863

ایمپلنت کره ای یا فرانسوی

ایمپلنت کره ای یا فرانسوی

امروزه کشور کره و فرانسه دو عدد از کشور های پیشرو در تولید ایمپلنت های دندانی هستند که هر کدام دارای برند ها، مزایا، معایب و … مخصوص به خود هستند. در ادامه به بررسی ایمپلنت کره ای یا فرانسوی می پردازیم.  ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان روشی درمانی ترمیمی برای درمان بی دندانی می باشد.

امروزه کشور کره و فرانسه دو عدد از کشور های پیشرو در تولید ایمپلنت های دندانی هستند که هر کدام دارای برند ها، مزایا، معایب و … مخصوص به خود هستند. در ادامه به بررسی ایمپلنت کره ای یا فرانسوی می پردازیم. 

ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان روشی درمانی ترمیمی برای درمان بی دندانی می باشد. از گذشته های دور تا به امروز افراد به دلایل مختلف دندان های خود را از دست می دادند و این امر مشکلات زیادی از قبیل کاهش اعتماد به نفس برای لبخند زدن، حرف زدن و صحبت کردن، ایجاد اختلال در جویدن غذا و … ایجاد می کند. دلیل این بیماری می تواند از قبیل تصادف، ضربه، پوسیدگی، کرم خوردگی و… باشد و حتی در برخی موارد نادر دلیل این بی دندانی مادرزادی می باشد یعنی فرد به صورت مادرزادی دندانی را ندارد.

در این روش درمان ایمپلنت دندان در واقع درمان ثابت و طولانی مدت می باشد و حتی در برخی موارد در صورت مراقبت صحیح و نگهداری خوب مادام العمر می باشد. در این روش درمانی پایه ایمپلنت را درون استخوان فک قرار می دهند و این پایه که عموما از جنس تیتانیوم می باشد عملکرد ریشه دندان را شبیه سازی می کند.

از همین جهت تاج دندان را ثابت نگه می دارد و مانع از، از بین رفتن و کاهش تراکم استخوان فک می شود. دلیلی این امر این است که این پایه ها را عموما از جنس تیتانیوم تولید می کنند که بدن انسان نسبت به آن واکنش نشان ندهد، با پایه مثل یک جسم خارجی برخورد نکند، استخوان فک رشد می کند، اطراف پایه ایمپلنت را می پوشاند و به اصطلاح با استخوان فک به خوبی جوش می خورد و مستحکم می شود.

همانطور که متوجه شدید ایمپلنت دندان از چند بخش تشکیل شده است و شرکت های بزرگ و معتبر فراوانی در سراسر دنیا مشغول فعالیت، پژوهش و تولید در این صنعت دندان پزشکی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع ایمپلنت کره ای، سوئیسی، فرانسوی و آمریکایی می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/ ) دیدن فرمایید. 

ایمپلنت دندان بخش عظیمی از صنعت دندانپزشکی را به خود اختصاص داده است از همین جهت همانطور که اشاره کردیم برند های متفاوت در سراسر جهان مشغول تولید ایمپلنت دندان و تجهیزات آن می باشند.  برند هایی در کشوره کره و فرانسه مشغول فعالیت در این صنعت می باشند که ایمپلنت های با کیفیتی را تولید می کنند  و با قیمت مناسب ارائه می دهند.

به طور کلی باید بگوییم که برند های اروپایی ایمپلنت هایی با کیفیت بالا تر نسبت به ایمپلنت های کره ای تولید می کنند و از همین جهت نیز برند های اروپایی نسبت به برند های کره ای گران تر می باشند. هر چند این موضوع را باید در نظر داشته باشید که برند های کره ای با این که از قیمت پایین تری برخوردار هستند اما دارای کیفیت مطلوب و قابل قبولی هستند و حتی برخی برند های کره محصولاتی را ارائه کرده اند که در حال رقابت با برند های اروپایی می باشند.

آشنایی با ایمپلنت فرانسوی

فرانسه از کشور هایی است که به دلیل داشتن فن آوری و تکنولوژی بالا از پیشتازان این صنعت می باشد. پردازش و تکمیل بهینه مواد مورد نیاز برای ساخت ایمپلنت نیازمند ابزارهایی با تکنولوژی بالا است. اگر چه لازم به ذکر است که ایمپلنت‌های فرانسوی در مقایسه با برندهای تولید سوئیس و آمریکا از اعتبار و شهرت کمتری برخوردار هستند.

در ادامه این مطلب برخی برند های فرانسوی را برای شما معرفی خواهیم کرد:

برند آی دی آی

از پر مصرف ترین برند های ایمپلنت فرانسوی در ایران می توان به برند آی دی آی اشاره کرد که فعالیت در این حوزه را در سال ۱۹۸۷ آغاز کرده است. این شرکت در توسعه اهداف کیفی خود، روی روش‌های نوآوری سرمایه گذاری می ‌کند و با همکاری پزشکان و آزمایشگاه‌ ها بر روی مطالعات متعدد کار می ‌کند. این برند فرانسوی تولید ایمپلنت، طیف کاملی از ایمپلنت های سازگار با سطح استخوان و بافت را جهت کاربرد های زیبایی و درمانی تولید می کند و از خواص ایمپلنت های این برند میتوان به سازگاری و دوام بالای این محصولات اشاره کرد.

برند تی بی آر

برند تی بی آر از برند های قدیمی است که در این صنعت دندان پزشکی فعالیت می کند. این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۸۶ آغاز کرده است که در سبد محصولات خود ۳ نوع ایمپلنت را قرار داده است. علاوه بر این، تمام محصولات تولید شده را می‌توان مستقیما بدون استفاده از مواد واسطه روی استخوان فک قرار داد. بنابراین فناوری کاشت ایمپلنت تی بی آر  راحتی بالایی را هم در طول فرآیند عمل و هم از نظر راحتی عمومی فراهم می ‌کند.

برند  Axiom 

این برند فرانسوی فعالیت خود را از سال ۱۹۴۳ آغاز کرده است و بیش از ۷۰ سال است که در صنعت دندان پزشکی فعالیت می کند. این برند فعالیت در حوزه تولید ایمپلنت دندان را از سال ۱۹۸۰ اغاز کرده است و به دلیل تجربه بالا در تولید و  کیفیت بالا این برند سریعا در این زمینه به شهرت رسید. محصولات این برند از مرغوب ترین محصولات فرانسوی محسوب می شود.

آشنایی با ایمپلنت کره ای

برند های زیادی در کشور کره مشغول فعالیت در حوزه تولید ایمپلنت دندان می باشند. اما بهتر است بدانید تمام این برند ها دارای کیفیت مناسب نیستند و برخی از این برند های نیز محصولاتی را ارایه داده اند که با برند های اروپایی در حال رقابت هستند و از همین جهت در این مقاله قصد بررسی برخی برند های معتبر کره ای و معرفی این برند ها را به شما داریم.

برخی برند های با کیفیت و معتبر کره ای تولید کننده ایمپلنت از قبیل زیر می باشند:

ایمپلنت کره ای اوستم

از با کیفیت ترین و مشهور ترین برند های کره ای میتوان به اوستم اشاره کرد که ایمپلنت های خود را با استفاده از بیو مواد تولید می کند. محصولات این برند بار ها مورد آزمایش قرار گرفته اند و می توان این برند را از مطرح ترین نام های تجاری کره ای دانست. کیفیت محصولات این برند مورد تایید اف دی ای آمریکا و سی ای اروپا قرار گرفته است.

ایمپلنت کره ای مگاژن

از دیگر پر طرفدار ترین برند های کره ای میتوان به برند مگاژن اشاره کرد. این برند بیش از ۲۰۰۰ محصول در صنعت دندان پزشکی را تولید می کند و تمامی این محصولات دارای اف دی ای آمریکا می باشد. محصولات ارایه شده توسط این برند با حفظ کیفیت از قیمت مناسبی برخوردار هستند و از گزینه ها مناسب برای درمان محسوب می شوند.

از اصلی ترین عوامل موثر در انتخاب برند ایمپلنت هزینه آن می باشد یعنی توان مالی بیمار تاثیر مستقیم روی انتخاب ایمپلنت و روند درمان دارد. از همین جهت برای انتخاب برند ایمپلنت مناسب بین ایمپلنت های کره ای و فرانسوی بهتر است به یک پزشک متخصص و با تجربه مراجعه نمایید تا پس از معاینه و در نظر گرفتن نیاز شما و توان مالی شما بهترین برند مناسب برای درمان شما را پیشنهاد دهد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.