تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 18:27
147 بازدید
کد خبر : 208824

بیش از ۱۰ کیلو مواد مخدر با همکاری پلیس قزوین کشف شد

بیش از ۱۰ کیلو مواد مخدر با همکاری پلیس قزوین کشف شد

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد علی‌بیگی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر در یکی از واحدهای مسکونی استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه پس از بررسی

بیش از 10 کیلو مواد مخدر با همکاری پلیس قزوین کشف شد

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهاد علی‌بیگی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی از مواد مخدر در یکی از واحدهای مسکونی استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه پس از بررسی صحت و سقم خبر موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان اطلاع داده شد، افزود: در عملیاتی غافلگیرانه یک نفر دستگیر و ۹ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

وی بیان کرد: در اقدامی دیگر ماموران از انتقال محموله‌ای از مواد مخدر توسط ۲ نفر از قاچاقچیان مطلع شده و آن‌ها را که با خودروی سواری پراید در حال تردد بودند متوقف کردند.

علی‌بیگی با اشاره به اینکه در بازدید از خودرو یک کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.