تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 2:04
158 بازدید
کد خبر : 208811

دو قطبی سازی کشور، ترفند دشمن برای ایجاد اختلاف در داخل ایران است

دو قطبی سازی کشور، ترفند دشمن برای ایجاد اختلاف در داخل ایران است

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام محمد مصدق،  در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان زنجان، اظهار کرد: ایران اسلامی به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده است که دشمن تلاش می‌کند مانع این ترقی شود. وی با یادآوری اینکه دوقطبی سازی کشور یکی از ترفندهای دشمن برای ایجاد اختلاف در داخل کشور است،

دو قطبی سازی کشور، ترفند دشمن برای ایجاد اختلاف در داخل ایران است

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام محمد مصدق،  در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان زنجان، اظهار کرد: ایران اسلامی به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده است که دشمن تلاش می‌کند مانع این ترقی شود.

وی با یادآوری اینکه دوقطبی سازی کشور یکی از ترفندهای دشمن برای ایجاد اختلاف در داخل کشور است، گفت: دشمن در این زمینه به شدت کار می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه با یادآوری اینکه سال گذشته از مسائلی که برای این قوه ایجاد شده بود با تاسی از رهنمودهای رهبر انقلاب پشت سر گذاشتیم، گفت: دشمن از این موضوع بسیار ناامید شد.

مصدق با اشاره به اینکه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و فراجا در خط مقدم مقابله با دشمنان هستند، خاطرنشان کرد: دشمن از اتحاد سه قوا و نیروهای مسلح در هراس است.

وی به کوتاهی‌هایی که در زمینه حجاب در طول عمر بابرکت انقلاب شده است اشاره کرد و گفت: افزود: از سال ۱۳۶۴ تاکنون ۹ قانون در رابطه با بد حجابی و قوانین بسیاری نیز در وزارتخانه ها وجود دارد که متاسفانه توجهی به آن نمی‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه قوانین در حوزه حجاب و عفاف وجود دارد، گفت: امروز که می‌خواهیم قانون را به روز رسانی کنیم نباید اصلا منتظر آن قانونی باشیم که در مجلس در حال تدوین است. بسیاری از این قوانین برخوردی نبود، بلکه پیشگیرانه بود، ولی کسی به وظایفش در این خصوص عمل نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.