تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 17:50
157 بازدید
کد خبر : 208806

سازمان‌های مردم نهاد استان، ۲۲ مرداد گرد هم می‌آیند

سازمان‌های مردم نهاد استان، ۲۲ مرداد گرد هم می‌آیند

به گزارش ایلنا از البرز، محمدجواد کاظمینی در جلسه هماهنگی برای گرامیداشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی استان، اظهار کرد: به مناسبت این روز، بیش از ۵۰۰ سازمان مردم نهاد فعال و دارای مجوز استان گرد هم آمده و از تلاش های آنان طی مراسمی تجلیل به عمل می‌آید. وی با اشاره به اینکه این

سازمان‌های مردم نهاد استان، 22 مرداد گرد هم می‌آیند

به گزارش ایلنا از البرز، محمدجواد کاظمینی در جلسه هماهنگی برای گرامیداشت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی استان، اظهار کرد: به مناسبت این روز، بیش از ۵۰۰ سازمان مردم نهاد فعال و دارای مجوز استان گرد هم آمده و از تلاش های آنان طی مراسمی تجلیل به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه این سازمان‌های مردم نهاد در شاخص های مختلفی از جمله؛ امور خیریه، امور اجتماعی، جوانان، محیط زیست و آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند، افزود: با توجه به انتخاب روز ۲۲ مرداد ماه به عنوان روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، در نظر است برنامه‌های متنوعی به منظور گرامیداشت آن در سطح استان البرز اجرا شود.

کاظمینی گفت:  برپایی نمایشگاه دستاوردهای تشکل‌های مردم نهاد استان، بازدید از سمن‌ها، تقدیر از فعالان، برگزاری نشست‌های هم اندیشی، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی و… از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت این هفته در سطح استان البرز برگزار می‌شود.

کاظمینی ضمن تقدیر از حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی از این مهم به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی جمهوری اسلامی نام برد و ادامه داد: با وجود گذشت بیش از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی، مردم سرافراز کشورمان پای کار نظام و آرمان ها و ارزش ها ایستاده‌اند که باید از سوی مسئولین مورد توجه قرار گرفته و ارج نهاده شود.

این مسئول در ادامه افزایش کمی و کیفی تشکل‌های مردمی را یکی از اهداف اصلی دولت مردمی در امر ارتقا آرمان‌ها و مبارزه با آسیب های اجتماعی برشمرد و افزود: خوشبختانه با حضور جوانان جهادی و انقلابی شاهد افزایش چشمگیر تشکل ها در دولت سیزدهم هستیم که بیانگر افزایش مشارکت اجتماعی در استان البرز است و باید از این فرصت حداکثر بهره را برد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز در پایان سخنان خود گفت: روز ۲۲ مرداد ماه همایشی با حضور همه ی تشکل های استان در محل سالن میلاد برگزار و از فعالان این حوزه تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.