تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 14:59
354 بازدید
کد خبر : 208865

سری Galaxy S24 سامسونگ در تاریخ ۱۷ ژانویه در سانفرانسیسکو معرفی می شود

سری Galaxy S24 سامسونگ در تاریخ ۱۷ ژانویه در سانفرانسیسکو معرفی می شود

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ سامسونگ معمولاً پرچمداران سری گلکسی اس خود را در ژانویه یا فوریه در جریان رویداد معرفی Galaxy Unpacked خود معرفی می کند. ما قبلاً شایعات متعددی در مورد تلفن های آینده Galaxy S24 از جمله قیمت احتمالی آنها شنیده ایم. به لطف یک نشت جدید، اکنون

Samsung Galaxy S24 Series Tipped to Launch on January 17 in San Francisco

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ سامسونگ معمولاً پرچمداران سری گلکسی اس خود را در ژانویه یا فوریه در جریان رویداد معرفی Galaxy Unpacked خود معرفی می کند. ما قبلاً شایعات متعددی در مورد تلفن های آینده Galaxy S24 از جمله قیمت احتمالی آنها شنیده ایم. به لطف یک نشت جدید، اکنون می دانیم که چه زمانی می تواند راه اندازی شود. یک منبع آگاه مشهور ادعا می کند که سامسونگ نسل بعدی سری گوشی های هوشمند پرچمدار خود را در اواسط ژانویه ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد. رویداد Galaxy Unpacked ممکن است در سانفرانسیسکو برگزار شود.

اگر پست اخیر مکس جامبور (@MaxJmb) را باور کنید، Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra در ۱۷ ژانویه سال آینده عرضه خواهند شد. گفته می شود رویداد Galaxy Unpacked در سانفرانسیسکو، در ایالات متحده برگزار می شود.

اطلاعات دهنده ادعاهای گذشته در مورد تاریخ پرتاب را تأیید می کند. گزارش اخیر کره جنوبی حاکی از آن است که شرکای تولیدی سامسونگ تولید انبوه گوشی های گلکسی اس ۲۴ را یک ماه زودتر از حد معمول آغاز کرده اند. انتظار می‌رود که سامسونگ در هفته‌های آتی در مورد تاریخ عرضه آن اعلام رسمی کند، بنابراین باید به زودی آن را بفهمیم.

انتظار می رود سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ به جای آلومینیوم از فریم های تیتانیومی استفاده کند. گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس معمولی در بازارهای جهانی مانند ایالات متحده و کانادا بر روی تراشه های اگزینوس کار می کنند. در همین حال، نسخه هندی می‌تواند با یک «Snapdragon 8 Gen 3 SoC» سفارشی برای Galaxy عرضه شود. گفته می شود که گلکسی اس ۲۴ اولترا در تمام بازارها دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است.

آخرین رویداد Galaxy Unpacked در کشور اصلی سامسونگ، سئول، کره جنوبی در آخرین هفته جولای برگزار شد. این رویداد شاهد معرفی گلکسی Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5، سری Galaxy Tab S9 و سری Galaxy Watch 6 بود. سری Galaxy S23 در رویداد Galaxy Unpacked در ۱ فوریه امسال معرفی شد. قیمت گلکسی اس ۲۳ از روپیه شروع می شود. ۷۴۹۹۹ در هند، در حالی که Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra دارای برچسب قیمت اولیه Rs هستند. ۹۴۹۹۹ و روپیه به ترتیب ۱,۳۴,۹۹۹.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.