تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:37
421 بازدید
کد خبر : 208861

قیمت YouTube Premium در بازارهای منتخب افزایش می‌یابد

قیمت YouTube Premium در بازارهای منتخب افزایش می‌یابد

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گسمارنا یوتیوب کمپین گسترده ای را علیه مسدود کننده های تبلیغات آغاز کرد و از مشاهده محتوا توسط افرادی که از آنها استفاده می کنند جلوگیری کرد. این شرکت از کاربران خواسته است که به جای آن سطوح پریمیوم را انتخاب کنند که از جمله مزایای دیگر

YouTube Premium price increases in select markets

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گسمارنا یوتیوب کمپین گسترده ای را علیه مسدود کننده های تبلیغات آغاز کرد و از مشاهده محتوا توسط افرادی که از آنها استفاده می کنند جلوگیری کرد. این شرکت از کاربران خواسته است که به جای آن سطوح پریمیوم را انتخاب کنند که از جمله مزایای دیگر آن بدون تبلیغات است.

امروزه مشتریان از تمام نقاط جهان شروع به دریافت ایمیلی کردند مبنی بر اینکه هزینه ماهانه آنها افزایش می یابد. از اول نوامبر، YouTube Premium در آرژانتین، استرالیا، اتریش، شیلی، آلمان، لهستان و ترکیه افزایش قیمت پیدا می‌کند. این برای همه سطوح – Premium و Music Premium اعمال می شود.

این افزایش قیمت برای کاربران جدید اعمال می‌شود در حالی که مشتریان فعلی قبل از مشاهده تغییر در صورت‌حساب‌هایشان «حداقل سه ماه اضافی» دریافت خواهند کرد. یوتیوب در این ایمیل گفت که این تصمیم به سادگی گرفته نشده است و این افزایش “به بهبود Premium و حمایت از سازندگان و هنرمندان” که مردم تماشا می کنند ادامه خواهد داشت.

YouTube Premium تجربه‌ای بدون آگهی، پخش فقط صدا و پخش پس‌زمینه، و همچنین دانلود آفلاین با کیفیت کامل را ارائه می‌دهد. همچنین یک گزینه ۱۰۸۰p با نرخ بیت بهبود یافته وجود دارد – فشرده سازی کمتر و تصاویر واضح تر را به ارمغان می آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.