تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 17:44
320 بازدید
کد خبر : 208875

مشخصات دقیق و قیمت OnePlus Ace 3 قبل از عرضه منتشر می شود

مشخصات دقیق و قیمت OnePlus Ace 3 قبل از عرضه منتشر می شود

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گسمارنا انتظار می‌رود OnePlus Ace 3 در ۴ ژانویه در چین عرضه شود، اما فهرستی از China Telecom مشخصات، طراحی و حتی قیمت‌ها را نشان می‌دهد. لیست از آن زمان حذف شده است، اما گنجینه اندروید موفق شد چند اسکرین شات را ذخیره کند. OnePlus Ace 3 با

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گسمارنا انتظار می‌رود OnePlus Ace 3 در ۴ ژانویه در چین عرضه شود، اما فهرستی از China Telecom مشخصات، طراحی و حتی قیمت‌ها را نشان می‌دهد. لیست از آن زمان حذف شده است، اما گنجینه اندروید موفق شد چند اسکرین شات را ذخیره کند.

OnePlus Ace 3 با مشخصات و قیمت قبل از راه‌اندازی رونمایی شد
طبق تیزر رسمی BOE، این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی خمیده ۱۲۲۰p با پشتیبانی از ProXDR و کنترل نرخ تازه سازی دانه ای در محدوده ۱ تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود. اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X همراه خواهد بود در حالی که گزینه های ذخیره سازی UFS 4.0 256 گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت است. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

با این حال، دوربین های پشتی چندان چشمگیر نیستند. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی همراه شده است، در حالی که دوربین سلفی دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

همانطور که از تصاویر می بینید، Ace 3 با قاب فلزی، نوار لغزنده هشدار در کناره و شیشه مات، بسیار شبیه OnePlus 11 است. قیمت اولیه نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۳۲۹۹ یوان (۴۶۰ دلار) و نسخه ۱۶ گیگابایتی/۱ ترابایتی ۳۹۹۹ یوان (۵۶۰ دلار) قیمت دارد. بدیهی است که زمانی که گوشی از چین خارج شود، قیمت ها بالاتر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.