تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 18:01
231 بازدید
کد خبر : 208854

چهار رنگ اصلی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شد

چهار رنگ اصلی سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شد

  به گزارش محدوده خبر و به نقل از گسمارنا سامسونگ هر سال پالت رنگی سری گلکسی اس را تغییر می دهد و ممکن است این رنگ ها برای سال ۲۰۲۴ باشند: مشکی، خاکستری، بنفش و زرد. دو مورد اول کاملاً استاندارد هستند و معمولاً به عنوان “فانتوم بلک” و “گرافیت” به بازار عرضه می

Galaxy S23 Ultra in Lavender

 

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گسمارنا سامسونگ هر سال پالت رنگی سری گلکسی اس را تغییر می دهد و ممکن است این رنگ ها برای سال ۲۰۲۴ باشند: مشکی، خاکستری، بنفش و زرد. دو مورد اول کاملاً استاندارد هستند و معمولاً به عنوان “فانتوم بلک” و “گرافیت” به بازار عرضه می شوند.

دوتای دیگه چی؟ سری گلکسی S23 دارای گزینه‌های رنگ‌پریده اسطوخودوس و لیمویی است که نمی‌توان آنها را «بنفش» و مطمئناً «زرد» نامید. Galaxy S23 FE جدید دارای یک گزینه بنفش است، اما ممکن است این گزینه نیز درست نباشد.

آخرین باری که سامسونگ گلکسی اس بنفش را با سری S21 عرضه کرد، در اینجا به نظر می رسد. برای رنگ زرد، ما باید حتی بیشتر به عقب نگاه کنیم – گلکسی S10e را به خاطر دارید؟

مطمئناً چندین رنگ انحصاری Samsung.com به چهار رنگ اصلی اضافه خواهند شد، اما هنوز هیچ خبری در مورد آن وجود ندارد.

توجه داشته باشید که گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا قاب تیتانیومی جدیدی خواهند داشت که با آرمور آلومینیومی که در گوشی های سری S فعلی استفاده می شود متفاوت به نظر می رسد. این ممکن است به تغییراتی در رنگ‌های پنل پشتی در مقایسه با آنچه قبلاً دیده‌ایم نیاز داشته باشد. سری S24 احتمالا در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.