تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:14
260 بازدید
کد خبر : 208867

برنامه Nothing Chats در میان نگرانی‌های گسترده درباره حریم خصوصی از فروشگاه Google Play خارج شد

برنامه Nothing Chats در میان نگرانی‌های گسترده درباره حریم خصوصی از فروشگاه Google Play خارج شد

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ Nothing هفته گذشته پلتفرم پیام رسانی Nothing Chats را راه اندازی کرد تا موانع پیام رسانی بین دستگاه های اندروید و iOS را با همکاری Sunbird از بین ببرد. برنامه پیام‌رسانی به کاربران Nothing Phone 2 امکان ارسال و دریافت متن از طریق iMessage را می‌دهد

Nothing Chats App Pulled From Google Play Store Amid Widespread Privacy Concerns

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ Nothing هفته گذشته پلتفرم پیام رسانی Nothing Chats را راه اندازی کرد تا موانع پیام رسانی بین دستگاه های اندروید و iOS را با همکاری Sunbird از بین ببرد. برنامه پیام‌رسانی به کاربران Nothing Phone 2 امکان ارسال و دریافت متن از طریق iMessage را می‌دهد تا پیام‌ها به صورت حباب‌های آبی در iMessage ظاهر شوند. همچنین از ارسال پیامک از طریق پروتکل RCS به سایر تلفن های اندرویدی، همراه با پیامک و MMS پشتیبانی می کند. با این حال، از زمان اعلام آن، بسیاری از کاربران نگرانی های خود را در مورد مسائل امنیتی و حریم خصوصی این سرویس ابراز کرده اند. اکنون، استارت‌آپ بریتانیایی به رهبری Carl Pei به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی، نسخه بتا را برای اپلیکیشن پیام‌رسان جدید خود از فروشگاه Google Play خارج کرده است.

هیچ چیزی نسخه بتای Nothing Chats را از فروشگاه Google Play خارج نکرده است و گفته است که “راه اندازی را تا اطلاع ثانوی به تاخیر می اندازد تا با Sunbird برای رفع چندین باگ همکاری کند.”

این حذف پس از آن صورت گرفت که کاربران به طور گسترده از سیستم به دلیل انتقال اعتبار Apple ID از طریق HTTP به جای HTTPS ایمن تر، انتقاد کردند. کاربران برای استفاده از سرویس‌های iMessage باید با Apple ID خود از طریق برنامه Nothing Chats وارد شوند. این مسیر ورود از طریق Mac واقع در مزرعه سرور راه دور است. کیشان باگاریا، موسس Texts.com، به X اشاره کرد و این برنامه را “بسیار ناامن” خواند و ادعا کرد که پیام‌های ارسال شده با سیستم Sunbird رمزگذاری شده نیستند و این برنامه به یک Backend مجهز به BlueBubbles متکی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.