تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 16:59
251 بازدید
کد خبر : 208872

هوآوی برنامه ریزی کرده است که محصول خود را برای ۱۲ دسامبر معرفی کند، MatePad ورودی

هوآوی برنامه ریزی کرده است که محصول خود را برای ۱۲ دسامبر معرفی کند، MatePad ورودی

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گسمارنا هواوی یک رویداد اعلامی جدید را در ۱۲ دسامبر برنامه ریزی کرده است که در دبی برگزار می شود. طبق تیزرهای رسانه‌های اجتماعی، راه‌اندازی محصول نوآورانه، «خلق زیبایی» را نشان می‌دهد که می‌تواند MatePad Pro 13.2 یا MatePad Pro 11 2024 یا هر دو باشد. این تیزر

Huawei schedules a product launch for December 12, MatePad incoming

به گزارش محدوده خبر و به نقل از گسمارنا هواوی یک رویداد اعلامی جدید را در ۱۲ دسامبر برنامه ریزی کرده است که در دبی برگزار می شود. طبق تیزرهای رسانه‌های اجتماعی، راه‌اندازی محصول نوآورانه، «خلق زیبایی» را نشان می‌دهد که می‌تواند MatePad Pro 13.2 یا MatePad Pro 11 2024 یا هر دو باشد.

این تیزر همچنین برخی از لوازم جانبی غیرمعمول را در گوشه بالا سمت راست به نمایش گذاشت که می تواند برخی از هدفون ها یا ابزار هوشمند دیگری با سیستم عامل HarmonyOS باشد.

هوآوی برنامه ریزی کرده است که محصول خود را برای ۱۲ دسامبر معرفی کند، MatePad ورودی
MatePad Pro 13.2 در ماه سپتامبر با نمایشگر ناچ، چیپست Kirin 9000S و باتری ۱۰۱۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد. دو ماه بعد، برادر ۱۱ اینچی آن با همان SoC معرفی شد، در حالی که بقیه مشخصات، از جمله طراحی و ابعاد، از MatePad Pro 11 2022 قرض گرفته شدند.

هر دو تبلت دارای حاشیه های نازک و تجسم مشابه بر روی صفحه نمایش هستند، بنابراین ما اطلاعات رسمی در مورد دستگاهی که قرار است فاش شود، نداریم. ما بیشتر مجذوب محصول دیگر این تیزر هستیم، محصولی که هیچ شباهتی به هیچ دستگاه تلفن همراه یا پوشیدنی قبلی هوآوی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.